Pin-up

IMG_0282 IMG_0289 IMG_0339 1IMG_0222
Her prøvde jeg meg på å ta pin-up bilder. Jeg brukte standarinnstillingene på kameraet som vi ellers pleier å bruke i studioet, og ellers har jeg lekt litt med effekter. Jeg gjorde for det meste det jeg så i denne tutorialen. Med tanke på positurene modellen sitter/ligger i har jeg søkt etter andre bilder på google for å finne inspirasjonen. Jeg brukte en beige bakrunn, og når det kommer til lyssettingen har jeg brukt ett hårlys med bikuberaster bak modellen på venstre side for å få modellen separert ifra bakrunnen slik at de ikke smeltet sammen. Jeg har brukt utfyllingslys i en softbox på venstre side for å utfylle slik at bildene ble lysere og for å lette opp skyggepariene. På høyre side har jeg to lys. Det ene er et hovedlys med softbox som jeg har satt nært modellen for å få et mykt lys. Den siste er jeg har brukt et lys med reflektor for å få en lysere bakrunn.
__________
ISO: 100
F/ 8
1, 100 sec
/standarinnstillinger i studio.

Ris og ros mottaes med ett stort smil!
-Nathalie Marie Thomassen

Legg igjen en kommentar

