Mor & datter

Her har jeg tatt bilder av min kjære søster og datteren hennes. Vi gikk for en lys tapet som bakrunn og  ett lyst gulvbelegg, og hadde tre rosa ballonger som rekvisitter.  Jeg brukte fastlys (ett hovedlys og ett utfyllingslys). Med en stor blender, får jeg fokuset der jeg vil ha det og alt annet blir uskarpt. Jeg ser at på noen av bildene er fokuset litt feil, men øvelse gjør mester. Er det ikke det de sier?
IMG_00322IMG_0124Imageblogg_0206 blogG_0161 blogg_0107 blogg_0051 bfiogg_0110 copy

________
ISO: 200
F/ 2,2
1, 60 sec

Ris og ros mottaes med ett stort smil!
-Nathalie Marie Thomassen

Legg igjen en kommentar

