Little Prince

Her har jeg fotografert prinsen som jeg har som «prosjekt». Her er halvtårs-bildene! Nyfødtbildene kan dere se HER.

IMG_0087IMG_0085IMG_0066IMG_0057IMG_0051IMG_0044IMG_0023IMG_0001IMG_0089 IMG_0026

 

Her har jeg kun fotografert med hvit bakrunn. Fikk ikke tatt med tapet/annen bakrunn pga. prinsen ble lei. Jeg fikk hjelp i starten av Sara, og her er resultatet av fotograferingen. Ellers har jeg rett og slett gjort det som er “standard” på studio m.t.p lyssetting og oppstilling av baby.  Når det kommer til retusjeringen har jeg lekt litt med diffuse glow og sort-hvitt.

______
ISO: 100
F/ 8 1
100 sec
/standarinnstillinger i studio.

Ris og ros mottaes med ett stort smil! -Nathalie Marie Thomassen

One thought on “Little Prince

  1. Tilbaketråkk: Sweetheart | Nathalie Marie

Legg igjen en kommentar

