Sweetheart

logo-0252logo-0024logo--2 logo-

I går hadde jeg nok en gang denne skjønningen inne i studio. Vi startet med tapet der vi fotograferte med fastlys. Jeg har brukt ett utfyllingslys i en softbox på venstre side for å utfylle slik at bildene ble lysere og for å lette opp skyggepariene. Så et hovedlys med softbox som jeg har satt nært modellene for å få et mykt lys. Ellers har vi fotografert med hvit bakrunn og brukt standarinnstillingene i studio.

Tidligere fotograferinger av han finner dere HER (nyfødt) og HER (6mnd)

PS: Fra nå av blir jeg å lage collager for å vise bildene jeg har tatt istedenfor at det kommer opp ett og ett bilde. Dette er fordi jeg vil presentere bildene på en mer spennende måte for dere, og fordi det ikke skal ta så mye unødvendig plass på fotobloggen. Etterhvert som jeg har tatt flere bilder tenker jeg å lage forskjellige galleri der man kan bla litt i de forskjellige bildene som jeg har tatt. :-)

Hva synes dere? :-)

One thought on “Sweetheart

  1. Tilbaketråkk: CAKESMASH | Nathalie Marie

Legg igjen en kommentar

