Russ 2014

thisoneBloggenbloggpan

Forrige uke hadde jeg besøk av en snill russ på studio! Her har jeg gått for en standar oppstilling av modellen, og gjort de tingene jeg kom på som min «læremester» (hæ, heter  det det? Jaja, sjefen sjøl altså!) har lært meg. Jeg prøvde å få bildene til å bli spreke, for å speile russen, men det er ikke så enkelt når man kun har en russ til dispensasjon. Ellers føler jeg at hendene begynner å komme på plass. Jeg tenker mer på oppstillingene og tar meg lengere tid på studio når jeg tar bildene, i stedenfor å bare ta masse bilder å håpe på det beste. Ellers har jeg laget tre forskjellige collager, i stedet for at jeg skal legge ut ett og ett bilde. En av de skiller seg litt ut mtp. bakrunn.

Hva synes dere om bildene?

___________

ISO: 100
F/ 8
1, 100 sec
/standarinnstillinger i studio.

Legg igjen en kommentar

