Casual

blogger

 

I går var jeg og samboeren min ute å tok noen få bilder. Jeg prøvde meg fram på forskjellige oppstillinger med han. Jeg har ikke tatt så mange bilder av gutter/menn, så samboeren min måtte pent stille opp som prøvekanin. Nå har jeg retusjert bildene lett, altså lagt på high pass-filter og skrudd ned på saturation. Jeg har også croppet bildene til jeg fikk utsnittet jeg ønsket, og brukt en del clonetool på bakke/vegg (heh… det vises godt på bilde #2)

 

Hva synes dere?

Legg igjen en kommentar

